Péče o produkt

pračka 

Správná péče o bio bavlnu

Vždy se řiďte štítkem na Vašem oděvu. Doporučujeme prát na jemný prací cyklus (30 stupňů Celsia). Pro zachování biokvality perte v ekologických pracích prostředcích. Je zcela normální, že se oblečení při prvním praní může až o 5 % zmenšit. Nebojte se. S tímto efektem je počítáno již při výrobě  - v každém střihu je proto rezera. Vyvarujte se sušení v sušičce, oblečení déle vydrží při sušení na šňůře. 

Správná péče o vlnu

Vlnu je třeba čistit co nejšetrněji, nejlépe ručním praním, a to pouze krátkodobě při maximální teplotě 30 °C. Měl by se používat speciální prací prostředek na vlnu, ne mýdlová voda. Některé pračky mají program na praní vlny. Je důležité, aby vlna nebyla sušena odstředěním. Jakýkoli vnější vliv (včetně tření, ždímání nebo kartáčování během ručního praní) způsobí, že vlna bude plstěná. U programu pro praní vlny se oděv ve vodě pouze máchá, ale neodstřeďuje se. Při ručním praní byste měli vlnu po praní opláchnout čistou vodou se stejnou teplotou, aby se nezmenšila. Jemně vytlačte vodu a za mokra vytáhněte oděv do původního tvaru. Nesušte vlněné produkty na slunci, na topení ani pověšené na šňůře s kolíky nebo dokonce v sušičce, ale na froté ručníku v dobře větraném stínu. 

Správná péče o recyklovaný polyester

Výrobky vyrobené z tohoto materiálu lze při nízké teplotě prát v pračce jemným pracím prostředkem. Sušička se nedoporučuje. Polyesterové výrobky velmi rychle schnou na vzduchu. Výrobky vyrobené z polyesteru se nejlépe žehlí přes bavlněnou látku při nízké teplotě. Pokud je žehlení příliš horké, mohl by se materiál roztavit.

Vaše TAMAITI

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné