Vrácení, výměna a reklamace

 
Naším hlavním cílem je Vaše spokojenost se zbožím, které jste si u nás koupili. Víme, jak je někdy obtížné při nákupu na e-shopu odhadnout správnou velikost nebo barvu.
 

Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete ho jednoduše vrátit 14 dní od jeho zakoupení. Stejně tak, pokud si přejete produkt vyměnit za jiný, můžete tak učinit během 14 dní od zakoupení. 

Jak postupovat při vrácení či výměně zboží?

1. Vrátit lze pouze neporušené, nepoužité, nepoškozené zboží v originálním obalu s původními štítky.

2. Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. 

3. Abychom vrácení či výměnu zboží udělali pro Vás co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás výše uvedené formuláře. Stačí si vybrat jeden z nich, zadat Váš případ a formulář Vás celým procesem automaticky provede. 

4. Při vracení zboží osobně / kurýrem / poštou Vám bude částka za vrácené zboží převedena na Vámi uvedený bankovní účet do 2 - 4 pracovních dnů po obdržení zásilky. 

5. Při zasílání kurýrem / poštou zabalte vrácené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy. Doporučujeme zboží vrátit v obalu, ve kterém Vám zboží přišlo od nás. Uveďte Vaše číslo účtu i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz. 

6. Zboží nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.

7. Výměna zboží bude provedena během 2-4 pracovních dnů poté, kdy balík s vráceným zbožím dorazí k nám. 

8. Vždy je lepší si zavolat na 602 430 419 a domluvit se, za jaký kus byste rádi ten Váš vyměnili, abychom Vám ho mohli rezervovat.

Jak na reklamaci?

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. 

1. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

2. Záruční doba na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím.

3. Reklamaci je povinen kupující uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena.

4. Dále je kupující povinen specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje a uvést volbu práva z odpovědnosti za vady, které uplatňuje. Jakmile kupující uplatní některé z práv odpovědnosti za vady zboží, např. právo na odstranění vady či slevu, je tímto projevem vázán a nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s Prodávajícím jinak.

5. Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, zejména že věc zakoupil u Prodávajícího a kdy ji zakoupil. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a doloženo potřebnými doklady. V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží – nejlépe v původním obalu. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s dodanými součástmi a příslušenstvím. 

6. Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady Prodávajícího.

7. Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

8. Abychom reklamaci udělali pro Vás co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás výše uvedený formulář, který Vás celým procesem reklamace automaticky provede. 

 

Vaše TAMAITI